Saturday 5 April 2008

2/3

Arséne Wenger és a csapat, amit immár 10 kerek éve treníroz a mai meccsen is megakadályoztatott abban, hogy megmutassa, nem a Benitez által kihugyozott alja "projekt központú" labdarúgás még a módi a világerősebb bajnokságában. Én eddig csak sztoikusan átengedtem a zebrán azokat a kritikákat, amik a Benitezt illeték, de amikor Peter Crouch lebattyogott ma a pályáról, kénytelen voltam egyetérteni az NST álláspontjával.


Wenger csapatában William Gallas talán az egyetlen régimódi igavonó focista, a többi mind technikás pely paripa, hiányoznak a jókötésű hústornyok (Adebayor egy gólyalábas Michael Jackson) ebből a csapatból. Walcott, Hleb, Fabregas, gyorsak és technikásak, de nekem hiányzik belőlük az a jelenlét, ami Wenger Arsenal béli pályafutása során megfoduló focisták nagyjára oly jellemző. "Elég" egy jófajta Rafa fala con skandinae favágómannokki. A a 7-9 évvel ezelőtti holland támadók pl. mint Bergkamp, Overmars, Kluivert, Davids vagy az örökzöld Clarence Seedorft. Oversmars és Bergkamp a mai arsenalt gyönyörködve nézik egész biztosan. Arséne Wenger nagyon elegáns játékot játszatt, csak vannak meccsek, amelyeket a rafináltan tahó csapatok nyernek meg. Én nagyon bírom a Liverpool játékosait, ennél ők többre hivatottak.




No comments: