Thursday 3 April 2008

mai menü és vacsoraverdikt

Bayern München - Getafe
klub preferenciámból adódóan megvetem a Bayernt, a német bajnokságban ilyen kerettel nem nehéz vitéznek lenni. (és most minden nem MU-s mondja el, hogy a MUnak milyen bivalybaszó a kerete, köszönjük)
Valamiért nagyon megszerettem az utóbbi időben a harmadik számú madridi klubbot, nemcsak azért, mert a semmiből jőve nyomtak egy UEFA kupa menetelést, hanem mert igazi borstörő törpeként tudnak az sztárcsapatoknak anyátszomorítani.
szerintem: 3-2 v. 2-1 végeredmény1-1


Fiorentina - PSV

Batistuta távozása óta nem követem a lilák sorsát, Gaben fetisizálja őket valamiért. Jó lenne látni valami szépet Dzsudzsáktól, mert igaz, hogy az 5.ik büntetőt betette az előző fordulóban a Tottenham ellen, mint tudjuk tizenegyest csak hibázni lehet, jöhet az akciógól az egyetlen dupla dzs-s labdarúgónktól. Bár Luigi szerint a PSV-nek semmi köze az Európai labdarúgás szinvonalához.
szerintem:3-1 végeredmény 1-1

Rangers - Sporting Lisbon
A fogadó irodák ajánlataikban a Rangers győzelmét prognosztizálják(1:1.91-2.1 a hazai győzelem eseteén), szerintem van miért tartani a Sportingtól. Jóllehet a Rangers motivációja(4 sorozatban vannak még versenyben) indokolja a bukik magabiztosságát, a zöldfehérek hajlamosak a megleptésre.
szerintem 1-0 végeredmény:0-0

mindhárom esetben a vendég csapatnak szorítok, bár tudom jól, az általam egy-egy meccsre támogatott csapatok menthetlenül bedaráltatnak.

a kocafogadóként nem jártam jól a ma esti meccsekkel. De a végeredményeket nézve jó érzés tölt el, hisz a visszavágók nagyon harcos meccsek lesznek. Semmi sincs még eldöntve, és ez kifejezetten jót fog tenni a morálnak, a PSV és a Getafe nem az esélytelenek nyugalmával várja a hazai meccset, jól megszorongathatja a tökét a klasszis gólzsákokkal feláló nagycsapatoknak.
A Rangers - Lisbon kicsit más nekem, a Rangersnek nem adott elég pluszkakaót a Szombati Old Firm diadal, képtelenek voltak maguknak egy napsütéses, lazulós Liszaboni kirándulást biztosítani.

és a bónusz, amire a tegnapi BL meccsek mellet szintén rossz lóra tettem:
Bayer Leverkusen - Szentpétervár Zenit 1-4. a vereség híre egyébként egy váci utcai kávézó lüküdütűvjén keresztül megsuhintott a tündértanukimmal közös koraesti korzózásom során, akkor még csak 1-0ra állt a meccs.

No comments: